2008年9月23日火曜日

Learn Business English

こんにちは!

今日はユニークなビジネス英語の教材をご紹介します。
Effortless English "Success" アルバムです。

私達がEffortless English clubを設立して2年が経ちました。
この2年間紆余曲折があり、多忙な2年でありました。
特にAJは英語教育の専門家としての経験はありましたが、インターネットビジネスについて全く知りませんでした。私もビジネス系の大学院を出たので、知識はありましたが、インターネットビジネスについて何も知りませんでした。

しかし私達には、英語教育に関する強い信念と、溢れる情熱があり、英語学習で苦しんでいる学生を救済?したいとEffortless English clubを創りました。

私達は英語教育のテスト重視や文法に特化した学習に対し強い疑問を持ち、いかに使える英語を身に付けるか?そのメソドを研究しています。

このEffortless English "Success"はそんな私達のビジネスの軌跡も伺える?スモールビジネスに関する内容を含んでいます。

8 complete lesson sets include English lessons plus:

* The new business secrets to improving in your job or career
* The number one secret to success in new business
* The “Effortless Success” audio-book, with text
* How to start your own small business
* How to market and grow your career or business online

I’m excited because these lessons teach both business English and new Business. You learn useful ideas to improve your job, career, or business. These lessons focus especially on freelancing, small business and internet business.

I’m excited because these lessons will improve your English AND your new business life.

詳細は下記のページでご覧下さい。 :)

Learn Business English

参考までに 価格は37ドルです

ビジネス英語

0 件のコメント:

フォロワー

Effortless Japanese Facebook